Opakowania do lodów – jak za ich pomocą skusić konsumentów do zakupu?

Opakowania do lodów – jak za ich pomocą skusić konsumentów do zakupu?

Lato to czas, gdy konsumenci chętnie sięgają po lody. Jeżeli dostarczasz takie produkty do sklepów, to powinieneś wiedzieć, że powodzenie twojego interesu uzależnione jest w dużej mierze od... opakowania.

Współcześnie dobry produkt to za mało – liczy się jego zaprezentowanie szerokiemu gronu konsumentów. Można to zrobić za pomocą reklamy, ale ta może być zbyt kosztowna. Jeżeli jesteś niewielkim producentem, to możesz skorzystać z innego rozwiązania – postawić na bezpieczne, kolorowe opakowania. Świetnym przykładem są lody. Konsumenci wybierają je, kierując się nie tylko marką, lecz często także wyglądem opakowania. Znaczenie ma również to, czy opakowania można wielokrotnie otworzyć i zamknąć. Dotyczy to wszystkich lodów poza tymi, które są na patyku.

 

Przede wszystkim bezpieczne

Jako producent lodów, czyli wyrobów spożywczych, z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę z ciążącej na tobie odpowiedzialności. Opakowania jednostkowe, w których będą podawane lody, muszą spełniać wszystkie normy, a przede wszystkim powinny być na tyle szczelne, aby lody mogły sąsiadować z innymi produktami spożywczymi. Spełniając ten wymóg, wcale nie musisz rezygnować z reklamy. Nawiązując współpracę z producentem opakowań, w dalszym ciągu masz wpływ na zewnętrzny wygląd produktu. Odpowiednia oprawa graficzna może pomóc skusić klientów do wyboru właśnie twoich wyrobów – wystarczy, że dostosujesz oprawę graficzną do docelowej grupy konsumentów.

 

Sklep z kubkami plastikowymi https://naczyniajednorazowe.pl/13-kubki-plastikowe

 

Zamknięcie ma znaczenie

Lody w pojemnikach lub kubkach to produkty, które nie zawsze są zjadane od razu. Konsumenci wybierają takie wyroby przede wszystkim z uwagi na ich cenę – po przeliczeniu są one tańsze niż porcjowane lody na patyku. Ponieważ prawidłowe przechowywanie ma znaczenie dla zdatności do spożycia lodowej przekąski, byłoby dobrze, abyś zaoferował lody w pojemnikach i kubkach, które można wielokrotnie otwierać i zamykać. Zastosowanie takiego rozwiązania również może ci pomóc zwiększyć sprzedaż, bo klienci stawiają na komfort – nie kupią po raz drugi tego samego wyrobu, jeżeli nie spełniał on ich oczekiwań.